Arkadaşlar bebeğimin ateşi yok ama çok öksürüyor öksürmekten sesi çok kötü olmuş hırıltısı vardı doktora gittik burnunu temizlememiz için serum verdi ama böyle kuru öksürmesine bir çare bulamadım lütfen tecrübeli anneler önerilerde bulunun msjlarınızı bekliyorum 🙏 dünde paylaştım kimse fazla Yardımcıcı olmadı doğal yöntemleri yazın lütfen