minelberfin suheyla92 geçmiş olsun, kekik suyu ictiniz mi? Gebeyseniz içmeyin birde buhar alin alabilirseniz. Ben gebeydim malesef neeler neler yaptimda geçmedi erken doğum yaptim bebeğin sivisi azaldiği icin..
naz_fu4 suheyla92 geçmiş olsun. Bir bardak süte 2 cevizi parçalara ayırarak katıp kaynatın. Sütü için ve cevizleri yiyin ☺️ ben genelde bu yöntemi kullanıyorum işe yarıyor ☺️
Yagmursoydan-1 Ceviin içindeki zar kabuğunu kaynatın için soğuk buhar yapabilirsiniz iyot kafesi yapabilirsiniz.
suheyla92 minelberfin yok hamile değilim gece gece mahvetti beni ya :( bal yedim annem tahin demisti onu da yedim biraz rahatladı boğazım da uyudum bu akşam burda yazanları da denicem tesekkurler