happyday menenjit çok berbat bir hastalık allahım korusun bebeklerimizi size kalmış tabi ki ama aşısı önemli bir aşı, benim ikizler 2 dozu aynı anda oldular aşı ağır aşı doktorumuz sadece bu aşı için olduktan sonra 3 gün takip demişti 2 gün ateş oldu geçti dün de 1 doz olduk bu sefer ağır olmadı ateş fazla yükselmedi galiba işin içine biraz bağışıklıkta giriyor sanırım.