Kızlar faturalarınız ne alemde? Biz eşimle gece geç geliyoruz eve saat 1-2 ve son iki haftadır evdeydik öncesinde ben annemlerde kalıyordum.Alt katimiz boş, kombiniz 30-40 arası çalışıyor ama arizaliydi su sizdiriyordu ev sahibine aylarca söyledik ta ki aşağı kadar su veresiye umursamadilar.Kombici geldi motoru bozulmuş vs dedi yapamadan gitti.Eşim biraz uğraştı, şimdi eh işte çalışıyor ama bu akşam işten dönünce şok olduk 4500 fatura gelmiş hatta 8500 civarı 3900 gibi bişeyi de devlet sağ olsun (!) karşılamış.Allah rızası için bu fatura iki hafta için normal mi ? Ev sahiplerimiz asla arızadan dolayı olduğunu kabul etmez, neden sürekli hatirlatmadiniz dediler arıza için bile.Eşim defalarca videolu mesajlar atmasına ve benim de teyzeye söylememe rağmen biz otururken de akitiyordu deyip geciştirdiler bizi.Şimdi bu fatura o kadar asabimizi bozdu ki oturup bizde mi var anormallik diye konuşuyoruz eşimle