Myneymis kızım 2 yaşında 13 kg 90 cm kilosu önden gidiyor ama son zamanlarda hiç yemek yemiyor sadece yoğurt, meyve, süt sevdiği şeyler olursa biraz yer oda canı istediği zaman, babaannesine götürüyorum yemek için evde çorba asla içiremem Orda içiyo evde yemediği ne varsa babaannesinde yer . Benim kızımın kilosuda prematüre doğduğu için yüksek proteinli mama kullanmıştık bi süre ondan dolayı olabilir diye düşünüyorum küçükken daha tombikti ,sizin bebeğinizin de gelişimi iyi bence bu kilo vs işi birazda genetik olarak etkiliyor bazı bebek minyon tipli oluyor