Oglum 2 yasına gırmek uzere.Uzn arastırmalarım sonucunda 😂 bu markada karar kıldım.Oturarak surebılıyo olusu hem alısmasını kolaylastırır hem de yoruldugu zamanlarda da oturur gıbı dusundum.Ne dusunuyorsunuz?
Diger scooterlara gore fıyatı da yuksek bu fıyata degıyor mu sızce?
Tavsıyelerınıze acıgım.Malum mınıgımın ılk scooterı olcak icimize sinsin istiyorum💐💘