arkadaşlar biliyorsunuz ki sma mamada toksik madde çıktı 5 aya kadar hep bu mamayı kullandım ve memnundum fakat degıstırmek zorunda kaldım ve aptamıle geçiş yaptım şimdi de bunda da çıktı biliyorsunuz yani ne yapacağımı şaşırdım bebelac da da çıkmış yani ne yapmalıyım bilemiyorum hangi birine guvenıp tekrar degıstıreceğim başka bir markaya geçersem onda da aynı şey çıkar endişesi var sürekli mama değişimi yapmak çocuk için de sıkıntı yani sonuçta bir mamaya alışması sürüyo zaman alıyor . yani siz n’aptınız bu durumda suan aptamıl le devam ediyorum seri no uymayanla fikirlerinizi lütfen söyleyin . hipp e geçmek istemiyorum palm yağı var . başka guvenılır bilemiyorum . siz n’aptınız bu durumda