Neredeyse 11 aylık kızım bir haftadır gündüz uykuları berbat bazen tek bazen iki uyku yapıyor iki uyku yaptığında hiç sıkıntı yok ama tek uyku yaptığında günümüz berbat geçiyor. Tek uykuda 12:30-13:00 gibi uyuyup 14:00-14:30 gibi geri uyanıyor sonra uyumuyor geri ne yapsam ne etsem yok çok direniyor kucağımda uyutuyorum yatağa koyduğum an kalkıp emekleme pozisyonuna geçiyor gülüyor ediyor kendi kendine. Gece de zaten direniyor ama bir şekilde uyutuyorum. Gündüz artık tek uykuya mı geçmek istiyor anlamadım. Ne yapmalıyım? Gerçekten çok yoruluyorum. Ayrıca mamasını da artık kolay kolay yemiyor 180 ml içen çocuk artık 120-90 ml anca içiyor. Ek gıdayı güzel yiyor ama doyduğundan da emin olmuyorum mama içmeyince. Ay çok darlandım arkadaşlar bu ara ben ne yapmam gerek