Kızlar kızım 27 aylık. Buraya kızımın uyku sorunuyla ilgili herhalde 15-20 post atmışımdır. O günden bugüne uykusunda hiçbir düzelme olmadı. Geceleri 4-5 kere uyanıyor, hiçbir sebebi yok. Sabah 6 da salona gidelim , oyun oynayalım diye kalkıyor. Akşam olunca rica minnet bazen de çok sabrımı zorlarsa hafif kızarak 9-9 buçuk gibi akşam uykusuna yatıyorum. Bazen çok uykusuzsa 9 dan önce uyuttuğum da oluyor ama dediğim gibi geceleri çok uyanıyor. Doğdu, doğalı uykusu kötü. Derin uykuya geçemiyor. Memeyi bırakalı 5 ay oldu ama uykusuyla ilgili bir düzelme olmadı. Artık kendisi de uykusuzluğa dayanamıyor, gün içinde sürekli yerlere yatıyor. Gözleri kıpkırmızı. Hatta normalde odağı yüksek bir bebek olmasına rağmen bugün odağında azalma olduğunu da gözlemledim. Gündüz uykusunu iyi uyuyor ama o bile gece kesintisiz uyumadığı için yeterli gelmiyor. Sizlere sormak istediğim şu: uyku sorunu ile çocuğunuzu uzman bir doktora götürüp muayene ettirip, bir sonnuç aldığınız oldu mu