senosii benimde bebeğim 6 aylık olacak tadımları bitirmeme sadece bir kaç meyve kaldı . ben şahsen kendi fikrimi belirtmek istiyorum öyle yapacağım yani . benimde bebegım de şükür alerji çıkmadı ve ek gıdayı seven bir bebek oldu . o yüzden ben 6. aydan sonra yavaş yavaş 2 öğün yapmayı düşünüyorum ama şöyle tabikide yinede çok büyük porsiyon değil. sabah yada öğle sebze karışımı artık karışımlara başlayacağım öyle bir menü yapıp yedirecegım zorlamıyorum zaten yemezse . akşama doğru da meyve verip bitirmeyi düşündüm . 7. ayında da öğün olarak başlarım artık.