Linçlemeyin öncelikle yarına kbb ye randevu aldım :( ama bebeğim 2 gündür genzi aşıtı tıkalı gibi burnu açık serum filan yaptık temizledik hiç bişey çıkmadı temiz ama böylr gece horlamaya başladı nefes almakta aşırı zorlanıyor hemen nane limon yaptım 2 gündür bal sarımsak limon kürü yaptım tarhana çorbası filan yaptım ama 2 gündür arttı ankarada kbb ye en erken randevular 9 gün gösteriyor mhrs de randevu bile bulamadım o yüzden özele aldım neyse yarına kadar içimi rahatlatcak bi cümleniz olur mu neyi olabilir anlamadım grip de değil ateş de yok aşırı halsiz gözleri filan ve yemek yemeye aşırı zorlanıyor çünkü hem ağzıyla nefes almaya çalışıp hemde yemeye çalışıyor uyuyamıyor zaten dün gece başını bekledim bu günde özele randevu aldım