4 aylık bebeğim var, 3. Ayına girince rhinovirüs diye bi hastalık yaşadık ve neredeyse 20 gün sürdü , bu süreçte az emdi ve sütüm azalmış bunu kontrolde hiç kilo almamış çıktığında farkettim. 3 haftadır her pazartesi tartılıyoruz ve kilo hep aynı .
Sizden isteğim şu ,sütüm nasıl artar nolur bana nokta atışı şeyler varsa söyleyin çok ihtiyacım var, 1 haftadır sağım yapıyorum artsın diye ama 2 çocukla düzenli sağamıyorum . Dereotu su komposto vs tüketiyorum bu aylarda süt artırabilenler lütfen yardım edin