melislinaa 33 günlük oldu doğum yapalı 1-2 hafta içinde ağrı ve yanma geçmişti ama 3-4 gündür sol tarafın başında ağrı sızı yeniden başladı gün içinde uzanıp dinlenemiyorum bir çocuğum daha var sizce normal mi tekrardan başlaması ne zaman iyileşirim ?
patimum melislinaa benim doktorum bunların olacağını söylemişti ve bende de oldu geçti sonra tekrar başladı şimdi 47 günlük olduk tamamen geçti vücudunuzu mümkün olduğunda dinlendirmeye çalışın :(
gulsahh0 melislinaa evet bunlar çok normal benim de 5 ay oldu ama özellikle sol başta yorulunca çok hareket edince batma oluyor
dmrcesra melislinaa 6 aya kadar normal sol tarafta kesi başlarımız içten yapıştırmalarımız ağrı yapıyor benim de 4 ay oldu hala ağrı var bebeğimde tekmeliyor sağolsun ama korkulacak bişey yok eğer kist vs bir sorunuz yoksa sezeryan açısından gayet normal bir durummuş