Kızlar oğlum 28 aylık 1 hafta oldu tuvalet eğitimine çok nadir olarak çişim geldi kakam geldi diyor.Daha çok ben anlayıp saat başı oturtuyorum o şekilde yapıyor tuvalete ama günde 4 kez tuvalete yapıyorsa 2 kez de bazen altına kaçırıyor normal mi ? Birde en büyük sorunumuz dakikalarca oturuyor anca öyle yapıyor ?