İyi akşamlar herkese 🧿
Bebeğim 25 günlük ilk zamanlar emiyorduk fakat emse bile ağlaması devam ediyordu hep meme de olsun istiyordu doktor doymuyor olabilir mama ile de takviye et dedi mamayı verince düzeldi fakat beni bırakırsa diye korkuyorum 🥺 biberon ile meme şeklinde devam eden oldu mu bırakmadan sizi 🙏