gozalburcin Kızlar 3 aylık bir bebeğim var 10 derece de dışarı cıkıcaz da ince kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu zıbın altına ayaklı eşortman giydirip üstüne peluş tulum giydirsem üşür mü sizce
Ballilokmam11 gozalburcin benim de bebeğim 3 aylık ve kısa kollu zıbın üstüne tulum yada ikili takım giydiriyorum üstüne de pelus mont şükür bir sorun yaşamıyoruz yeterli bence bu sıcaklığa bunlar.
juli_naz gozalburcin 3 aylık bebeğim kısa kollu zıbın ve bir tane kazak..ve pantalon …yada uzun kol zıbın ve bahçıvan pantolonu üzerine de astronot tulum
seyma0661 gozalburcin yani bebeğimin odası 20 derece ben 2 şer kat giydirip yatırıyorum dışarı çıkarsam üstüne mont battaniye 😂
Yagmursoydan-1 seyma0661 gece çok kalkıyormu çünkü ben normal kıyafetlenyatııyorum yoksa sıcaktan uyanıyor
seyma0661 Yagmursoydan-1 evet gece çok kalkıyor ama sıcaktan değil ensesine filan bakıyorum serin oluyor genelde bide 11 aylık bebeğim uzun kollu zıbın külotlu çorap ve 1 kat pijama giydiriyorum üstüne de müslin atıyorum
seyma0661 Yagmursoydan-1 valla her şeyidenedim ama yok yani uyanıyor dün tem kat yatırdım gündüz hiç uyumamıştı akşam 19 civarı uyudu ilk uyanışı 1de yaptı ama 2.30 a kadar hiç uyumadı sonra sabah 6da kalktı 8.15 de uyudu bidaha 10 da kalktı şimdi