Merhabalar sevgili anneler , malumunuz bakanlık açıklamasına göre; bazı markaların 1 numara mamalarının toplatılacağı söylendi. Acaba hangi markalarda böyle bir sorun yaşandı. Ben 50 günlük bebeğime 2 kutu 1 numara aptamil pronut mama kullandım ve yüzünde kırmızı benekler oluştuğu için bıraktım , aslında önceki çocuğumda kullanıp memnun kaldığım için hiç bundan olacağını düşünmedim ama alerji reaksiyon riskini okuyunca bıraktım ve şimdi e bebekten golden guat marka 1 numara mama aldım , bunda da sanki doyurucu değil bebeğimi doyurmuyor gibi hissediyorum. 6 saat gibi bir süre içinde 330 ml tüketmesine rağmen halen doyduğunu düşünmüyorum . Bana yardımcı olur musunuz? Hangi markalarda sıkıntı var ?
siz neler yaşadınız ?