İyi günler, 41 günlük bebeğim var iki gündür sürekli olarak büyük tuvaletini yapıyor sulu şekilde çok sulu değil ama, rengi de koyu sarı gibi, oda değiştirmiştim yatak odasına geçtim orası da biraz soğuk ama 24 ün altına inmedi derecesi üşüttü mü acaba ne yaptı bugün nerdeyse 8 kere büyük tuvaletini yaptı emmesinde sıkıntı yok keyfi yerinde ama çok uyumuyor sebebi nedir acaba yani iki gündür böyle olunca korktum. Ayrıca bigaia damla kullanıyorum ama onu kullanalı nerdeyse iki hafta oluyor böyle bi problemi yoktu