cnngkdmr Dnz15 munchkinin var çok güzel asla damla akıtmıyor kızım kaç defa yere attı vurdu ama ona rağmen akıtmıyor dayanıklı
baarlasmom Dnz15 munckhinden memnun kalmadım demişsiniz ama ben de onu kullanıyorum Philips deneyebilirsiniz o da iyi diye biliyorum
SevgiOzd Dnz15 munckin üstüne tanımıyorum valla o kadar yerlere attı sayısız kere düştü hala taş gibi akıtmıyor içim rahat 2 senedir de kullanıyorum siz neden memnun kalmadınız
busrakaan18 Dnz15 munchkin kullanıyorum 6 aylık olduğunda almıştım şu an 15 aylık. Çok memnunum asla akıtmıyor ve çok sağlam nerelere nerelere vuruyor atıyor hiç bir şey olmadı. Onum dışında Philips çok akıtıyor