17 günlük oldu bebeğim, başlarda iyiydim ama bu ara sürekli eski hayatım aklıma geliyor. Sosyalleştiğim, eşimle baş başa gezdiğim, kafama göre oraya buraya gittiğim vs. E ağlıyorum da haliyle. Kucağımda bana muhtaç bi canlı. Ne zormuş anne olmak! Keşke baba olsaydım 🫠 sizin nasıl gidiyor lohusalık?