Dün elektrikli ocağa elini çarptı avcu parmakları yandı çok ağladı hastanede pansuman yapıp sardılar ama dün gece ateşi çıktı 37.5 falan huzursuz uyudu. Bugün de aynı şekilde aşırı huysuz uyuyor hali yok ama dalamıyo yine ateşi var 37.1 fitil verdim şurup içmedi diye. Korktuğu için böyle olmuş olabilir mi? Aşırı huzursuz dünden beri hep benimle bir dakika görmezse kıyameti koparıyor.