havinarjen Dün 4. Ay aşısı ve rota oldu huzursuz uyuyamiyor kusma oluyor memeye geldiği gibi kustu az önce aşıdan sonra kusma yaşıyan varmi
b26ada havinarjen evet bizde yaşadık hastaneye gittik röntgen çekildi birşey çıkmamıştı. Susuz kalmasın diye sürekli emzirdim. Hatta su vermiştim ekstradan çünkü rota aşısında susuz kalmaması lazım.