kezizeynep Merhaba 8 haftalık bebeğim emmek istemiyor mama veriyorum ama onu da çok içmiyor genel de akşamları bu sorunu yaşıyorum yaşayan var mı neler yaptınız
Halista kezizeynep merhabalar. Aynı haftadayız ve aynı sorun bende de var. Acaba atak haftası mı. Memeye karşı biberona karşı uykuluyken bile dalıp emmiyor
Halista kezizeynep emzirme danışmanlarının videolarını izliyorum. Memede ısrarcı olmayın. Pilates topunda emzirmeyi deneyin. Ten tene temas yapın. Beraber duşa girin biberon teklif etmeyin diyorlar. Dün en son şırıngayla ağzına sıkıyordum sağdığım sütü. Çok yıpratıcı bir dönem
kezizeynep Evet öyle söylüyorlar bazı şeyleri yapamıyoruz şırınga en sağlıklı yöntem bazı bebekler biberona çabuk alışıyor ilk doğduğunda da bende şırınga ile verdim ama lütfen dikkatli olun bazı bebekler de boğaza sıçratma oluyor