Yenidogan bence. Meme reddi, süt sağma, kilo alamaması, uykusuzluk, topuk kanında sorun çıkması. Sürekli memelerimde gıcık bir dolgunluk hissi, uyumaması kucağımda gezmek istemesi, bir şey olur mu nefesi kesilir mi mikrop kapar mı diye endişelenme… Şimdi 17 aylık müzik açıp zıplıyoruz beraber mesela zor mu zor yine ama o kadar değil bence. Bir de hani 2 yaştan sonra çok kolaylaşıyordu benim umutlarımı söndürmeye ne hakkınız var :(