Oğlum cuma gününden beri ateşli doktor kol altını baz alın dedi, dolven veriyorum 5-6 saatte bir tatlı kaşığı, bugün ateşi düzeldi antibiyotik kullanıyoruz 2 gündürde ateşi 39.2 yi geçince ılık duş aldırıyorum, ayakları elleri bizim de buz gibi ayaklarına kesinlikle çorap giydir soğuksa zıbınla kalsın ateşinin yükselmemesi önemli biz 40.2 yi gördük en fazla şurup 4 saatte etkisini geçirince duş aldırıyordum alnına ve kol altlarına ıslak bez koyuyordum o şekilde 5-6 saat dolunca tekrar dolven veriyordum