Anneler iyi akşamlar. 9. Ay kan tahlili vermiştik ferritinin 7 çıkmıştı. Argivit isimli Demir takviyesi kullandık. 15 . Ayda kan verdik ve Demir yükselmek yerine daha da düşmüş. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ? Doktorumuz bu sefer devletin ödediği bir Demir şurubu verdi. Pek de önermiyorum dedi bu yüzden kullanma konusunda çok kararsız kaldım. Kan değerleri güzel tek ferritinin düşük. Yaşayan var mı acaba ?