Deletedmom21 5 ay 25 günlüpüz ve kızım hiç emzik almadı biberon alıyordu artık ınu da almıyor işin kötü yanı ek gıdaya geçiş yap dedi dr ama kızım kaşıkta kesinlikle istemiyor d vitamininden nefret ediyordu sanırım onun etkisi kaşığı gördüğü anda ilaç sanıp açmıypr ağzını ne yapacam ben 🤦🏼♀️
KuzeyinAnnesii Deletedmom21 kaşığı eline verin oynasın bi süre daha sonra sadece tatdırcağınızı dudağına değdirin o yalamaya başlasın kendi ağzına sokmaya uğraşmayın ilaç olmadığını kabul etmesi lazım önce bizde öyleydik atlattık
Deletedmom21 KuzeyinAnnesii veriyorum oynuyor kendi de ağzına götürüyor ama kaşıkta bişey varsa almıypr çıkarıyor geri kaşığıdq atıyor ne yapcam nasıl başa çıkcam bilmiyorum doğdu meme reddi oldu şimdi bunlar
Deletedmom21 [bilinmeyen] demir kaşık hiç kullanmadım rengarenk bir sürü kaşık aldım pembe mor mavi ama yok yine de almıyor 😭