atarepla 17 aylık oğlum bezini tutup egg demeye başladı (ben hiç pis filan demem halbuki nerden öğrendi de diyor anlamadım) Kaka mı yaptın diyorum hayır diyor çiş mi diyorum evet diyor. Ama canı yanıyor gibi değil daha çok gülerek söylüyor. Bez markasını değiştirmedik hep prima kullandık. Bu ne anlama geliyor bezi rahatsız mı ediyor? Tuvalet eğitimi mi istiyor diye düşünüyorum hatta bez takmayıp tuvalete mi gidelim deyince evet diyor hemen klozete oturmak istiyor. Ben erken olduğunu düşünüyorum ve şu an istemiyorum eğitim vermek. Sizce bezi mi rahatsız ediyor artık yoksa tuvalet eğitimi mi istiyor? Enfeksiyon olamaz bence bir sıkıntı göremedim o konuda. Bir de bezini tutup gelince çişini yapıp da mı söylüyor yoksa söyledikten sonra mı yapıyor onu da anlamıyorum nasıl anlarız?
mikrofon0 atarepla benim kizim da öyle sanırım artık fark ediyorlar diye düşünüyorum çünkü yanma enfeksiyon acı belirtisi yok büyük tuvaletini de yapmadan hemen önce söylüyor yapabilirsin kızım bezine diyorum yapıyor
Marianne atarepla tuvalet eğitimi verin ve bezden kurtulun, çocukta rahatlasın. Kızıma 10 aylıkken bezi bıraktırdım. Şu an 5 yaşında, hiçbir sorun yaşamadık. Beni de annem öyle alıştırmış, 35 sene önce zaten bez yoktu.
Ballilokmam11 atarepla benim kızım da 15-16 aylıktan itibaren kaka yaptığını söylerdi ben dile getirirdim çünkü kaka mi yaptın Diye kızmak değil tabi ki ama eğitime 26.ayinda başladım ve hallettik sizde böyle konuşurken önden alıştırma yapabilirsiniz AA çişini mi yaptın kakanı mi yaptın diye iyi oluyor eğitim için çünkü
damlaozzz atarepla Benim oğlumda kaka yaptığında gösterir çiş yaptığındada çiş der kaka yaptığında bezine vuruyor artık rahatsız olduğunu düşünüyorum 18 aylık şu an bende yazın bezi bıraktırmayı düşünüyorum önden bunun iletişimini kuruyoruz alıştırma gibi
atarepla damlaozzz Ballilokmam11 mikrofon0 Anladım. Normal o zaman bezi fark etme dönemi demek ki. Zaten bezi taktırmıyor hiç çok direniyor ama ben tuvalet eğitimi sürecinden çok çekiniyorum zor geliyor şu an ya. Yaz gelse bari öyle yapardım.