Bebegim kesinlikle uyumuyor bğgğn hiç gündüz uykusu yapmadı saat 10.30 uyku rutinini yaptım sakince uyutmaya çalıştım gene uyumadı bir aydır Boyle bazen gündüz uykusu bile yapmıyor uyuyunca da gece de cok sık uyanıyor maf olduk eşimle her konuda cok zorlanıyorum gerekten bu 4-5 cocygu olanlar nasıl yapıyor anlamıyorum biz daha bir taneyle zor ya cok zorr gündüz cok aktifim işimi gücümü hep gece yaparım gündüz bebegime zaman gecirirz hep park işte oyunlar kitap okuruz sıfır ekran bu arada ama bu son zamanlar getveltrn bazen sesimi yükseltiğim oldu ve cok pişman oldum sabırlı olamıyorum bu atak mı neyse artık ne zaman gecer sizce