ayseaktass Kızlar buraya yeni tayin olduk ve hiç hastaneye gitmedim ilk kez götürücem kızımı 3 yaşında ilgili iyi bir doktor önerisi lütfen
defnevedoruk ayseaktass kızım 3 yasında doğduğundan beri kürşat beye gidiyoruz. Oğlum da 8 aylık onuda kürşat beye götürüyorum. 🙏🏻 doğuş tıpta