EsraUmut benimde aynı öyle oldu,korona gibi bir salgın geçirdik ama 20 güne kadar mide bulantısı oluyordu,ilaç kullandım geçirdi ama bu sefer aşırı şişlik ve hazımsızlık yaptı bıraktım,midem bulanınca ya sade nane kaynatıp içiyorum yada nane limon ıhlamur filan bastırıyor bulantıyı