O1Anne Kızlar fırınımda yanık yağ lekesi tutmuş ne yaparsam yaparım geçmiyor sizin kesin çıkarır dediğiniz yöntem varmı sinir oldum çıkmıyor ya
Busegr O1Anne domol un yağ çözücüsünü sıkıp üstünü streçle kapat ertesi gün biraz ısıtıp tekrar sık kazıyıcıyla kazı sonra sil çok tökü kokuyor o yağ durdukça
imaslpr O1Anne domol mükemmel çıksrıyor köpük sprey yaptıktan sonra bi kaç saat bekletip silmek lazım sonra biraz koku kalıyor onıda biraz su koyup tepsiye buharlaşma yöntemiyle halletmiştim
zeynep1401 Glint de yağ lekelerine ve tencerenin altı kararıyor ya onları hemen geçiriyor ama önce tencereyi ocakta ısıtıp sıkıyorsun çıkarıyor, belki fırını da önceden ısıtıp sıkarsan ise yarar
balyanakannesi26 zeynep1401 kız glinit değil sadece sarı güç de aynısını yapıyor ısıtıp sık darı gücü aynı etki ikisini de denedim ikisi de aynı etkiyi yaratıyor bacım sadece reklamını çok iyi yaptılar sıcakla birleşince çıkıyor 😂😂😂😂
babyandmom_ O1Anne Isıt, domol fırın temizleyici sık sil. Sonra temiz suyu borcamın içine koyup biraz daha beklet kokusunu su çeksin. Mis gibi fırın ♥️
selen446_ babyandmom_ domolu denedim cok agir kokusu kaldi korkumdan yemek pisiremedim uzunca bir sure
rana0234 Bence fırın içerisine kimyasal kullanmayın!Fırını biraz ısıtıp biraz sirkeli su ile silmeyi deneyin oncelikle.
zeynep1401 Nacafa onu bilmiyordum kullanıyorum aslında ama o şekilde denememistjmbide öyle denerim teşekkür ederim
annebalim_ O1Anne rosman da satılıyor canım çokta uygun ben heryere sıkıyırum çok güzel kurtarıcı bı ürün