cocuklarimm00 Kızlar çok alakasız ama dün gece buzluktan kıyma çıkardım sabaha kadar kalmış öyle uyumuşum yapıcam şimdi bozulmamıştır dimi hafif koku var rengi falan normal
Lolik cocuklarimm00 koku var diyorsunuz riskli bence , buzlu şey kolay bozulmaz ama buzlu ürünü dışarda çözdürmekte iyi değil zaten
ftmylm Bence bozulmuştur dün gece çıkarmışsınız bugün gece olmak üzere 24 saat olmuş en hızlı şekilde çözüp pişirmeniz gerekiyor donan bir şeyin yavaş yavaş çözülmesi bile sağlıklı değil
[silindi] cocuklarimm00 At canım riske girme çünkü sıcakla buluştuğu an parazit bakteri ürer. Ben buzdolabın alt kısmına koyarım orada soğukta çözdürürüm hep çok çok aceleysede soğuktan biraz ılık leğene koyarım paketi öyle yaparım.
momyyorgun Lolik ay merak ettim nasıl dışarıda çözdürmek iyi değil bende mesela çıkarıyorum iyice çözülüyor öyle yemek yapıyorum
Lolik momyyorgun Dolapta çözdürmek gerekiyor, geceden çıkarıp dolaba koyunca sabaha kadar çözülüyor. Oda ısısında çözdürünce bakteri oluşumuna daha yatkın oluyormuş