Papatya-eylul88 Bugun saat 16.00 da cektirdim üst taraf 20 lik ama yanagim kulagim cok agriyor.agzimi açinca bile agriyor hemen.normal mi kizlar.canm yaniyor
akaneu Papatya-eylul88 normal canım bende gömülüydü hata ameliyat oldum tam bir hafta şiş yüzüm gözüm çenemde zorlama olduğu için kirlenme oldu ama geçici bir durum bu ağrı kesici al hata doktorum bana kodein tarzı bir ağrı kesici yazmıştı çok iyi geldi bu arada geçmiş olsun 💐
evininannesi Papatya-eylul88 bir hafta önce çektirdim ben çektirdikten bir saat sonra ağrı kesici aldım üç gün boyunca yemeklerden sonra tuzlu gargara yaptım ama öyle çok gargara değil suyu ağzıma alıp döktüm baharatlı yemedim şimdi yeni yeni dğzeliyo
Sunam Papatya-eylul88 ben geçen sene ameliyat ile çektirdim baya kötü oldu ilk gün ama sonra yavaş yavaş azalıyor ağrısı ılık şeyler için