Niyesordunbucevabi 13 aylık oğlum son iki banyosunda yeri göğü inletiyor yeni huy başladı sanırım Sizin bebekleriniz seviyor mu yoksa bizim gibi feryat figan mı yaptırıyorsunuz banyolarını ?
nadidelifora Niyesordunbucevabi benimkiler bayılır. Hatta diyoruz bazen sizi ananız suda mı doğurdu diye😂 Yüzüne su geldiği için rahatsız olmuş olabilir mi. Sevdiği oyuncakları götürebilirsiniz banyoya. O oyuncağını yıkarken sizde bebişi yikarsiniz. Aklıma bu geldi. Başıma gelse böyle yapardım sanırım. Ben daha çok ne teklif etsemde çıksa diye düşünüyorum 😂
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi bizimki de 11. Aya kadar çok seviyordu canım sonra 13.aya kadar birlikte yaptık yoksa ağlıyor du böyle olmaz deyip kovaya su koydum 2 maşrapa içine oyuncakları öyle yapıyoruz başka türlü çığlık çığlığa ağlıyor
1prensh Niyesordunbucevabi ufak çaplı kıyamet kopuyor bizde de gören çocuğu dövüyorum zanneder böyle bir ağlama krizi var 1 yaşında hadi bıcı bıcıya diyorum koşarak gidiyor ama yıkanmaya başlayınca kıyamet kopuyor oyuncaklar arabalar hiçbiri fayda etmiyor
Niyesordunbucevabi nadidelifora yaa ne güzel sevindim adınıza 🤭 zaten banyosu çok kısa sürüyor babası tutuyor ben yıkıyorum 5 dk sürmüyor onda bile kulağımı sağır etti 😆😆
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ bizimde 11.aydan sonra başladı canım ağlıyordu ama son iki banyoyu burnumuzdan getirdi valla
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi biz kova ile bulduk çözümü duş başlığı ile yıkıyorsanız ondanda olabilir doğa ondan korkuyordu
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ yok canım kovaya su koyuyoruz babası tutuyor ben yıkıyorum bide oyun yaparak deneyim dicem ama zaten 5 dk sürmüyor onda bile kulaklarımızı tırmaladı 😆
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi yaa geçici oluyor ama zor şey birde şampuana baktınmı veya yeni pakete falan geçtin mi göz yakıyor mu bizim bu sebepten de korkmuştu ecowell içerik değiştirmiş yeni paket göz yakıyordu kafasına döktüğümüz an ağlardı
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ oda geldi aklıma musteladan sivenoya geçtik dedim acaba şampuan mı göz yakıyor bi denemem lazım
taze-anne2312 Niyesordunbucevabi 3 yaş 2 aylık oğlum 1.5 yaş kızım banyoyu seviyorlar aslında ama yüzlerine su geldiğinde ağlıyorlar o da çok sürmüyor zaten
Niyesordunbucevabi taze-anne2312 inşallah bizim de geçici bişeydir öyle feryat figan ağlayınca nasıl yıkadığımı bilmiyorum 🤭
taze-anne2312 Niyesordunbucevabi evet bilirim hatta bazen kafasına su dökerken öyle bir ağlıyorlar ki sanırsın dövüyorum komşular duysa ne der allah bilir 🤣
hazale966 Niyesordunbucevabi doğduğunda beri suyu çok seviyor. 21 aylık hala severek duşa gireceği zaman banyoya koşarak gidiyor 😅
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ denedim canım çok hafif bi yakma var ama onun için bu kadar ağlar mı bilemedim
subrk Niyesordunbucevabi Bizimki çok severdi 16 aydan sonra feryat figan ağlıyor. 17 aylık şu an devam ediyor. Düzelicek umarım.