uakbn0_0 17. Ayından beri montessori kullanıyoruz ama böyle kafesli değil. Zaten montessori mantığına biraz aykırı bu model. Yarım korumalığı var ve yere yakın. Bir sorun yaşamadık. Bir kere düştü o da yere çok yakın olduğu için zaten gıkı çıkmadı. Tam yanına mat serdim düşerse de yumuşak zemine düşsün diye. Ben aldığımdan beri rahatladım. Hem o yatağında yatmaya başladı hem de bazen yanına kıvrılıp yatabiliyorum. Kendi istediğinde iniyor çıkıyor