[silindi] Orenda_ ben de uğurlu mu bilmiyorum ama en sevdiğim sayı 7 😂 ama asıl uğurlu sayım 11 sanırım, kızımı kucağıma aldığım gün 🤲🏻
beybitolat Orenda_ çocukluğumdan beri 8. Mesela boncuk misket falan dizerkende hep 8 tane dizerdim hahshshshshhs