Seda-lina 5 yasında bir kızım 9 aylık oğlum var. Küçüğüngece uyjusuna yatırıyorum tam dalıyo büyük bagrıyo digeri uyanıyo. Sonra büyüğü yatırıyoruz küçüğün uykusu kacıyo. Saatlerce bebe uyutuyo gibiyim. Sinirim bozuluyo aksam olunca🥲🥲
imaslpr Seda-lina al benden de o kadar benim kızda 4 olmak üzere oğlum 7. Oğlum daha önce uyuyo kızımı uyutmaya götürüyorum tam dalacak oğlum mama diye uyanıyo tekrar mama içir uyut öbürü bekliyor beni sarılmadan masal anlatmadan uyumuyo tam uyudular diyorum kızım tekrar yanımdan niye kalktın diye geliyo 😂😂😂
alpmila Seda-lina çözüm olarak ikisini de aynı anda uyutmakta buldum birisi 16 aylık digeri 4,5 yasında ikisini de 8:30 da uyutuyorum bu arada büyük uyumak istemezse küçüğü ninniyle uyutuyorum o zaman Uyanmıyor çeşitli ninniler deneyin işe yarıyor benimki de öyleydi abisi çıt sesi yapsa uyanırdı
Seda-lina imaslpr ay aynı aynı birinin yanından kalkıyorum diğerine digerinden kalkıyorum. Ay kafayı yiyorum hergün bu. 2. Cocıkta ikisinide uyutmanın bu kadar zor olacagnı bilmiyordum. Sürekli saatlerce karanlık odadayım
gulsimacansu58 Benim kızım da 11,5 aylık uyutmak zulüm benim için uyumamak için direniyor tepiniyor ve gece de gündüz de aynı kafayı yiyorum artık uyuturken bu kızın sayesinde ikinciye töbe ettim ben aman kalsın
Seda-lina alpmila benim kücükm8.30 a kadar dayanamıyo 19:30 gibi geciyo ıuykuya. Büyük olan icinde erken oluyo o saat. Dediğiniz gibi denk gelse cok iyi olur
alpmila Seda-lina Aynen sizde dinlenmiş olursunuz birini uyutup diğeriyle ilgilenince kendine zaman ayıramıyor insan