Gozdekaya43 Herkese merhaba 4 yaşta bir yeğenimde böbrek taşı çıktı 8-10 tane 8 mm büyükmüş elazığ malat Ya doktora gidildi bir fayda yok çnce kırmayı düşündüler ama doktorlar yapamıyormuş aranızda hecettepe giden var mı çocuk konusunda nasıllar?
mmtymn Gozdekaya43 Serdar Tekgül çocuk üroloji doktoru onla bir görüşün isterseniz birde gileboru diye bir bitki var onun suyundan içirin bizde kanaldaydı taş lazerle kırıp aldırdık 3 yaş benim oğlum