sonnenblume 8 ay 18 günlük erkek bebeğim yaklaşık 1 haftadır ağzını büze büze kapatıyor ve asla açmıyor 😞 kandırmaya çalışıyorum bir iki lokma yesin diye 😞 neler yapabilirim normal mi geçici mi diş mi yardımmmm
gnsmm sonnenblume kesinlikle diş bi kaç kez teklif ettim ağzını açmıyor tadına bile bakmıyorsa kaldırıp emzirdim iki üç gün sonra düzeldi
Niyesordunbucevabi sonnenblume ilk aylarda oğlum çok güzel yerdi herşeyin tadına bakardı nasıl sevinirdim iştahlı olacak diye sonra birden bi kesildi şimdi 13 aylık en fazla yediği 3 lokma çok can sıkıcı bir durum
bicirik2025 sonnenblume meyve vermeyi denediniz mi ? En kötü ihrimalle muzlu cicibebe verin tatlıya hayır diyemez.
sonnenblume gnsmm ya üzülüyorum iştahlı bir bebekti. Şimdi mızmızlık eklendi halsiz gibi 😞 yemek istemiyor 😞 ben de diş diye düşünüyorum da inşallah geçicidir ben de çok zorlamıyorum bir iki lokma kandırarak veriyorum sonra anlıyor hiç açmıyor ağzıını😞
sonnenblume Niyesordunbucevabi gerçekten çok üzülüyorum bir de işe başladım acaba benden mi oldu diyorum 😞 6 saat ayrı kalıyoruz 😞 kahvaltı akşam yemeğini ben yediriyorum ama niye böyle oluyor anlamadım 😞
bsraa0 Niyesordunbucevabi ya benimkide öyle biz daha başdayız 5. Ayında başladım tadımlara ne verirsem yiyodu bende sevinmiştim iştahlı olcak diye 6. Aya girdik yemez ağzını açmaz oldu kafasını kaçırıyo
sonnenblume Niyesordunbucevabi ah inşallah geçicidir. Sizi çok iyi anlıyorum yeğenim de aynı ablam neler çekiyor hala 😞 aman da diyemiyor insan
sonnenblume bicirik2025 hepsini deniyorum ama yok. Bazen yer gibi yapıyor istekli gibi sonra kitliyor ağzını. Her şeyi önüne koyuyorum kendisi yesin diye götürür gibi yapıyor ağzına ama yok atıyor tekrar yere
Niyesordunbucevabi sonnenblume evet sormayın bide kilosu da düşük hiçbir besinden faydalanamıyor ona da üzülüyorum
sonnenblume beyazzkuguu evet denenebilir çok teşekkür ederim 🙂 eskiden arabada hemen uyurdu şimdi algıları o kadar açıldı ki dışarda mümkün değil bir şey yaptırmak sürekli sağı solu karıştırayım istiyor 😅
sonnenblume Niyesordunbucevabi umarım diştendir de geçici bir dönemdir. Çünkü çalışıyorum bakanlara zor oluyor 😞
Niyesordunbucevabi bsraa0 sizinki erken pes etmiş 😏 biraz farklı tarifler deneyin belki tekrardan yemek ister