aysss001
O aylarda çok kusuyorlar canım, reflü de olabilir, emdiğinde fazlasını da çıkarıyorlar bir de gazı da olunca kusabiliyor benim kızım da öyle çok kusuyor doktoru bunlardan olabileceğini söyledi emince hemen yatırmayın yarı dik olacak şekilde kucağınızda dursun bir 5 - 10 dk, gözlemleyin reflü ihtimaline karşı 🌸