incihanim_ uykusuzanne__ ohh afiyet olsun canım ikindide komşu teyze geldi beraber çayımızı içtik oğlumu uyutucam şimdi kocişimle çay içicez 😇
deleted20517 uykusuzanne__ afiyet olsun bacım,ben 1 saat önce içtim bebemi uyuttum büyük kızım oyun oynuyor birazdan uyur bende şimdi dizmi izliyorum😁
Tatlican uykusuzanne__ Afiyet olsun canım. Çay içildi. Erva meyve yedi. Biz yemedik daha sonra yeriz. Şimdi ervayı yatırdım😍
lunalunuay Pamukhanim_ ay ne olur dikkat edin patlamış mısırın boğaza kaçma riski yüksek diye biliyorum
kubra00k Afiyet olsun canım.. Bende çay içiyorum şimdi 2 yaşındaki oğlum uyudu. Bu saatte uyudu ama gece 1 gibi kesin kalkıp oyun oynamak isteyecek🥲 şimdiden keyf yapayım bari. Ama benimde uykum var uyumak istemiyorummmm çayımı içmek istiyorummm😁
uykusuzanne__ incihanim_ teşekkür ederim canım sanada afiyet olsun şimdiden nasılsın doğuma az kaldı ❤️
incihanim_ uykusuzanne__ teşekkür ederim canım son 15 güne girdik bel ağrısı çok fazla nefes almakta güçlük çekiyorum gerçekten ama şuanlık doğum sancısı yok özellikle geceleri ve sabahları altta çok batma oluyor rahatsız ediyor bakalım hayırlısı kızım ne zaman gelicek 😇
uykusuzanne__ Tatlican oh uyusun prenses teşekkür ederim canım sanada afiyet olsun meyve hiç sevmiyorum ya
Tatlican uykusuzanne__ Ayy meyvesiz yaşam bana çok zor olur 😌Aşırı seviyorum. Hele çilek. Hamileyken kışın canım çekmiştir. Eşim zor bulmuştu o yıl pek yoktu. Şimdi heryer çilek.