Sevgili anneler hepinize merhaba üç ay dokuz günlük bir kızım var ikinci ay kontrolüne kadar aylık anne sütüyle 1,5 kg 2 kg alan bir çocuktu bu ay sadece 500 gram almış sürekli kesik kesik emiyor etrafına bakıyor halbuki göğüslerim dolu oluyor ebe normal olduğunu söyledi ama bu kadar bariz bir farkı olması normal mi sizce başına gelen var mı üstümü yetmediğini nasıl anlarım her verdiğimde ağlıyor doğduğundan beri işdahlı bir çocuktu ne gibi çözümler buldunuz