ciceksincicek eşiniz de 4c ye tabi yanılmıyorsam o yüzden bizlere verilmiyor. Sadece SSK ve Bağkur lu olanlara veriliyor emekli sandığına yok. Benim eşim de jandarma personeli bize de verilmedi. Zaten kurumlar tarafından maaşlarına çocuk yardımı verildiği için emzirme ödeneği yokmuş bizlerde