gizem1101 Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık gel gel der ver der yapmaya apma der dede anne baba der sizce ne zaman konuşur biran önce konuşsun istiyorum
gg3848 gizem1101 şu an ayına göre söyledikleri gayet normal benim kızım 17 aylık olmak üzere söylediğimiz kelimeleri tekrar ediyor ama normal bir çocuk gibi konuşmaları için vakit var daha🥰
Usnac1995 gizem1101 Nelerrr çektim neler. Tam 3 yaşından sonra anlaşılır şekilde konuşmaya başladı. Konuşmaya başladı dediğime bile inanamıyorum 🥲
Niyesordunbucevabi gizem1101 13 aylık sürekli bişeler söylemiyor bizim zorumuzla baba dede anneye nnne gel der bu kadar
anayimcanim 3 yaşında kreşe başlayınca anlaşılır konuştu. Şimdi 5 yaşında. Sus diyoruz susmuyor. Bir de komik, espri yapıp güldürüyor sıpa😆
Heymissbon gizem1101 valla 3 yasina yakindi 😂 oncesinde tabi kelimeleri vardi ama cumle kurma anlasilir konusma 3 yasina yakin oldu
Usnac1995 gizem1101 Benimde arkadaşımı kızı 2 yaşında konuştu ama bezi 3.5 yaşında zor bıraktı. Benimkide geç konuştu bezi 22 ayda bıraktı. Her çocuk cidden farklı
kimbumadam gizem1101 biran önce konuşsun istiyorum Hiç susmuyolar sonra , günde 1 milyon soruya cevap verdiğinde ararsın bu zamanları😂 Ortalama 16-17 ay civarı kelimeleri birleştirmeye başlıyolar.
umaymomm Kızım 16 aylık kelimeleri artık çok fazla sorduğumuzda falan çoğu şeyi söyler ya da tekrar eder ama bunun bir akıcı konuşma şeklini alması için bence biraz daha zaman var