suderkan elifaksb Benim kırk çıktıktan sonra 2,3 gün lekelenme gibi bişey geldi geçti. Oğlum 3.5 aylık daha yeni oldum. Eğer olmasaydım bende doktora gidicektim 🫣 Ama ilk doğumumda kırkım çıktıktan sonra gelmişti 🤷♀️
elifaksb Normalde geldiği kadar mı geldi peki benim az az leke şeklinde ama kırmızı kan geliyor suderkan n
mavideniz96 elifaksb bebeğim 4 aylık her ay düzenli regl olmaya başladım eskisinden daha yoğun ve daha ağrılı geçiriyorum ilk seferden beri
melekbgci mavideniz96 bununla ilgili Dr a gittiniz mi acaba? Benimde kızım 5 aylık olacak 4 kere adet oldum hepsinde 2-3. Gün aşırı çok geliyor normal mi değil mi emin olamıyorum 😂
Tugcebb elifaksb meme+mama gidiyorduk biz o dönem. Ben oldum. Doktorum 40 kontrolünde temizlenme kanaması yaşayacaksın demişti, ben ilk ona yormuştum yani olağan ama benim düzenli devam etti. (Emzirme azalarak kesilmişti)