Doğumdan sonra sma bebelac vs hepsini denedim hepsinde kabızlık sorunu yaşadı bebeğim şuan 18 aylık yaklaşık 14 aydır hipp kulllanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım kilo alımı vs genetiklede alakalı ama normalin üzerinde kilo ve boyu bunun mamayla alakası var mı bilemem