Kızlar plastik eşya standını gördünüz mü ne alırsanız 49 tl bir sürü saklama kabı yoğurt müsli kabı suluk vs var ben plastik kap kacak sevmiyorum ihtiyacım yok ihtiyacı olan bakabilir ben sadece kızıma suluk aldım ve sunum tepsisi vardı çok hoş renkli renkli ondan aldım özellikle bu tepsiyi kullanmak için akşam hamburger menü yapıcam kendimiz burgerkingde hayal ede edeyemek için 😅şaka bir yana özellikle küçük çocuk varsa bu boyutta tepsiler çok iyi oluyor bir bakın derim