14 aylık oğlum 16 dan fazla kelimesi vardı herşeyi tekrar ediyor taklit ediyordu .
Taklit becerisi kaybolmadı nişey isteyince elimi tutup istediği şeye götürüyor beni. ( şuan yürümüyor) gitti attı gibi kelimeleri var ama coğu kelimesi bi anda kayboldu anne baba dede vs diyordu demiyor korkutuyor bu durum beni yaşayan varmı daha önce gelişim olarak normal Bi gerileme mi acaba