9793selaam Evet öyle oluyor maleseef zorluyoruz ister istemez. Bende 24 ay boyunca gece gündüz kızımı emzirirken çok eğildim, tutuldum haliyle ve birde kucakta taşıma olayı vs derken.. Geçen hafta doktora gittim ağrılarımdan dolayı. Sonuç; boyun düzleşmesi ve 3 tane fıtık 😏 Kızım şuan 2,5 yaşında ne emiyor nede kucağıma geliyor ama işte ilk 2 yıl çok zorlandığımdan böyle oldu diye düşünüyorum